Transport si plata

Livrare & Returnare

 

Produsele sunt expediate clientului in maximum 24 de ore de la data validarii comenzii.

                Ne straduim sa expediem in aceeasi zi, pana la sfarsitul programului de lucru toate comenzile sosite pana in orele 13:00 PM ( in zilele lucratoare), pachetul urmand sa ajunga la dumneavoastra in ziua imediat urmatoare. Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica vor fi validate de catre reprezentatii nostri de vanzari luni, dupa validare urmand a fi expediate in conditiile mai sus descrise.

 

                 Adresa de livrare se completeaza in momentul in care va faceti prima data cont pe site, cu ajutorul unui formular online de creare cont. Adresa de livrare poate fi aceeasi cu adresa de facturare, insa aveti optiunea sa alegeti si o adresa diferita pentru livrare. Va rugam sa introduceti informatii exacte si complete, inclusiv codurile postale, pentru a putea sa va trimitem produsele unde trebuie.

Cheltuielile de transport

                Costul de transport pentru colet in tara este de 20 de lei,TVA inclus, prin CARGUS, FAN COURIER si POSTA ROMANA iar costul pentru orice colet in Mun. Galati este GRATUIT asigurat de catre S.C General Transcom S.R.L prin personal propriu.

 

Conditii generale de returnare

 

                Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre cosumator. Pentru a putea returna un produs trebuie completat “Forumularul de returnare” de pe website.

 

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe website din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise ( vezi “Forumarul de returnare”) in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura precum si produsele partial consumate.

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele ( manual de utilizare, garantie ). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar S.C. General Transcom S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat din Mun.Galati avand beneficiul de transport gratuit returnarea produselor va fi asigurata de catre S.C. General Transcom S.R.L. Returnarea produselor din afara Mun.Galati se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea ( CARGUS sau POSTA ROMANA sau FAN COURIER). Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali, daca este cazul.

Dupa ce ati completat “Formularul de returnare” va rugam sa expediati produsul folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea ( CARGUS sau POSTA ROMANA sau FAN COURIER) la adresa S.C. General Transcom S.R.L. Str.Tecuci, nr.290, Galati, Judetul Galati, precizand pe colet “Returnare produs” si numarul facturii. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0757.574.850 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de email office@primafarm.com.ro

Va multumim.